Ви увійшли як Гість | Група "Гости"

Методичне об'єднання вчителів початкових класів КЗШ №130

Меню сайту
Бренд міста
Новини МОН
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Самоосвіта

Організація самоосвіти вчителів
Мета: Підвищення наукового, фахового та методичного рівня вчителів засобами самоосвіти

Етапи організації самоосвіти вчителів

1. Проведення анкетування, діагностування з метою визначення рівня готовності вчителя до самоосвіти та їх освітніх потреб.

2. Залучення вчителів до самоосвітньої діяльності ( групові та індивідуальні бесіди, консультації).

3. Обрання теми для самоосвіти ( вона має виходити із потреб учителя та бути складовою методичної проблеми , над якої працює школа, методичне об'єднання).

4. Складання індивідуального плану самоосвіти ( визначення мети, об'єкта та предмета вивчення, обрання шляхів реалізації наміченого).

5. Процес самоосвіти: вивчення вчителем нової літератури з педагогіки, психології, методики викладання навчальних дисциплін, матеріали передового педагогічного досвіду, педагогічні та методичні журнали, збірники...

6. Узагальнення досвіду; оформления результатів та висновків у вигляді реферату, доповіді, педагогічного дослідження, розробки уроку чи циклу уроків тощо.

7. Звітність з питання самоосвіти : виступ на методичному об'єднанні, методичній раді; проведення відкритого уроку чи циклу уроків; друкування в методичній чи педагогічній пресі і т.д.

8. Результатом самоосвіти може бути створення авторських освітніх програм.