Основні напрямки:
- необхідність розвивати інтерес до навчання,
- підвищувати статус учня,
- розширювати знання й уявлення про навколишній світ,
- формувати здатність спілкування з іншими людьми
Основною метою корекційно – розвиткових занять у класах ІПК є: - надання допомоги дітям в адаптації до школи, - збереження психічного й фізичного здоров'я, - соціалізація, - моральне становлення особистості дітей з особливими потребами. |
Дана мета вимагає розв'язання ряду завдань:
- розвиток емоційної регуляції поведінки дітей;
- попередження й зниження тривожності та страхів;
- підвищення впевненості в собі ;
- активація пізнавальної діяльності учнів;

- підвищення рівня їх розумового розвитку;
- нормалізація навчальної діяльності;
- корекція недоліків емоційно-особистісного й соціального розвитку;
- соціально-трудова адаптація.
![]() | ![]() |
Розвиток координації рухів та дрібної моторики

Розширення словника, розвиток зв'язного мовлення, пам'яті, уваги, уяви дитини та збагачення знань про навколишній світ

Розвиток уваги з використанням комп'ютерних програм

Завдання соціального педагога на корекційних заняттях:
- формування соціально значущих орієнтацій
- попередження соціальної захищеності дитини
- попередження небезпечних ситуацій
-сприяння успішній адаптації дітей у суспільстві:
- вміння пристосовуватись до умов навколишнього середовища;- оптимізація взаємодії дитини і соціального середовища;- сприяння розвитку дитини;- формування соціальної сутності дитини.