Тематика засідань шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
І засідання ____ 08.13
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
І Ознайомлення і опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій МОН України щодо початку нового 2013-2014 н.р. |
|||
1. |
Законодавча база діяльності загальноосвітніх навчальних закладів |
Інклюзивна освіта |
Директор Яковлева Т.А. |
2. |
Особливості нового змісту Державного стандарту в першому класі |
Обговорення |
Міхновська М.І. |
3. |
Особливості НВП у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013-2014 н.р. |
Актуальний мікрофон |
Заступник директора з НВР Дяченко І.М. |
4. |
Дмитро Табачник «Розвиток початкової загальної освіти є одним із найважливіших пріоритетів діяльності міністерства» |
Концептуальні та методичні засади |
Орлова Л.І. |
5. |
Науково-методичне забезпечення творчого НВП в початковій школі |
Рекомендації |
Терещенко Л.І. |
6. |
Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладах |
Практикум |
Заступник директора з НВР Дяченко І.М. |
7. |
Система контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів |
||
ІІ Навчальне середовище як чинник розвитку особистості учня в системі нових Державних стандартів, навчальних програм. |
|||
1. |
Обговорення результатів Державної підсумкової атестації учнів 4-х класів |
Круглий стіл |
Морозова Л.М. |
2. |
Реалізація програми «Обдарованість». Участь в проекті «Розвиток інтелектуального руху на Дніпропетровщині» |
Звіт |
Панасюк С.В. |
3. |
Особливості взаємодії початкової та основної школи |
|
|
а) |
Організація роботи з наступності «Адаптація учнів 1 та 5 класів» |
Обговорення |
Всі члени МО |
б) |
Емоційна сфера першокласників як чинник адаптації до шкільного навчання |
З досвіду роботи вчителів |
Вчителі перших класів |
ІІІ Методичний супровід запровадження у шкільну освіту компетентнісного підходу |
|||
1. |
Технологія проведення атестації педагогічних працівників |
Актуальний мікрофон |
Заступник директора з МР Гобрей Н.В. |
2. |
Про роботу над ІУ коригуючим етапом науково-методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» |
Повідомлення |
Гриньова А.П. |
3. |
Вивчення особистісно-професійної готовності вчителя до педагогічної діяльності |
Діагностичні методики |
Творча група |
4. |
Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя у процесі самоосвіти |
Моніторингові дослідження |
Гриньова А.П. |
5. |
Розробка розділів фахової самоосвіти з урахуванням фактичного рівня професійності вчителів |
Круглий стіл |
Члени МО |
ІУ Розвиток ідей В.О. Сухомлинського в реалізації оздоровчої функції освіти |
|||
1. |
Методичні основи формування фізичних здібностей у молодших школярів |
Доповідь |
Висоцька Н.В. |
2. |
Фізкультурно-оздоровча робота в ГПД |
Захист досвіду роботи |
Поліщук О.В |
3. |
Тести з фізичної культури |
Тести |
Бабенко Ю.М. |
V |
Новинки методичної та художньої літератури, періодичних видань |
Експрес-огляд «Радимо прочитати» |
Члени МО Бібліотекар Божко Н.П. |
ІІ засідання ____ 10.13
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
І Модель роботи над науково-методичною проблемою «Створення оптимальних умов творчого розвитку учнів як провідної ідеї креативної освіти» |
|||
1. |
Державна цільова програма впровадження у НВП загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікативних технологій «Сто відсотків» |
Обмін думками |
Рибаковська Н.В. |
2. |
Вирішення питання: «Як допомогти кожній дитині адаптуватися в соціальному середовищі, розвинути природні задатки зберегти фізичне, моральне, психічне здоров’я» |
Проблемна динамічна група |
Практичний психолог Шолом Ю.В., Ткачова А.М. Гриньова А.П. Марченко В.В. |
а) |
Учням, що мають проблеми у навчанні та психологічному розвитку |
||
б) |
Обдарованим учням |
||
ІІ Методичний супровід діяльності початкової школи в умовах переходу на новий зміст освіти |
|||
1. |
Участь батьків першокласників у Всеукраїнських інтернет-зборах з метою вдосконалення процесу навчання і виховання учнів перших класів |
Інтернет-збори |
Вчителі перших класів |
2. |
Методика викладання навчальних предметів у 1-2 класах за новим Державним стандартом, новими програмами та підручниками вчителів іноземної мови та інформатики |
Круглий стіл |
Заступник директора з НВР Дяченко І.М., вчителі 1-2 класів, вчителі іноземних мов, Рибаковська Н.В. |
3. |
Організація діяльності ГПД в умовах переходу на новий Державний стандарт початкової загальної освіти |
Методичний ринг |
Вихователі ГПД |
ІІІ Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження |
|||
1. |
Підготовка до методичного фестивалю |
Методичні рекомендації |
Ініціативна група |
а) |
Методичні інноваційні розробки уроків та виховних заходів. |
||
б) |
Педагогічні ігри: дидактичні, виховні, ділові, рольові тощо |
||
2. |
Актуальні питання розвитку початкової школи та підвищення якості початкової освіти під час курсової перепідготовки вчителів на базі КПІ |
Майстер-клас |
Відповідно до перспективного плану перепідготовки |
3. |
Самоосвіта вчителів |
Захист методичних прийомів, ідей, досвідів, експериментів |
Вчителі 4 класів |
ІУ Рубрика «Радимо прочитати» |
Експрес-огляд |
Члени МО |
ІІІ засідання ____ 12.13
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
І Аналіз матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних досягнень |
|||
1. |
Моніторинг якості навчання та творчої компетентності школярів |
Моніторингові дослідження |
Заступник директора з НВР Дяченко І.М. творча група |
2. |
Виконання нормативної бази |
||
3. |
Автоматизовані уміння учнів з математики та мови |
||
4. |
Техніка читання |
||
ІІ Запровадження новітніх педагогічних технологій, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності |
|||
1. |
Професійна підготовка вчителів з питань запровадження інноваційних технологій креативної освіти, розвитку творчих здібностей учнів |
Аналіз педагогічного досвіду |
Заступник директора з НВР Дяченко І.М. Заступник директора з МР Гобрей Н.В. творча група |
2. |
Матеріально-технічна та методична база навчальних кабінетів |
Аукціон |
Члени МО |
3. |
Олімпіади методичних інноваційних розробок уроків та виховних заходів. Педагогічні ігри: дидактичні, виховні, ділові, рольові тощо |
Методичний фестиваль |
Ініціативна група |
ІІІ З досвіду роботи. Науково-педагогічні надбання |
|||
1. |
Педагогічне управління та інтерактивні форми проведення самопідготовки в ГПД |
Школа передового досвіду |
Кобилянська І.С. |
2. |
Система повторень як засіб підвищення якості загальноосвітніх умінь і навичок. |
Актуальний мікрофон |
Члени МО |
3. |
Підготовка до предметного тижня початкової школи. Професійна майстерність вчителів |
Обговорення |
Ініціативна група |
|
|||
ІУ Самоосвіта – найефективніший шлях до самовдосконалення |
Захист методичних прийомів, ідей, досвідів, експериментів |
Вчителі 3 класів |
|
У Новинки педагогічної, психологічної та художньої літератури |
Експрес-огляд |
Члени МО |
ІV засідання ____ 03.14
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
І Інноваційні навчально-виховні технології, спрямовані на розвиток креативності учасників педагогічного процесу |
Семінар-практикум |
|
|
1. |
Вивчення особистості молодшого школяра як передмова успішної організації його навчальної діяльності |
Науково-дослідна робота |
Панасюк С.В. Жбанкова Н.В. |
2. |
Використання інформаційно-комунікативних технологій у початкових класах |
Реферат |
Лісова А.О. |
3. |
Здоров’язберігаючі технології при викладанні предмету «Сходинки до інформатики» |
Досвід роботи |
Рибаковська Н.В. |
4. |
Технологія планування виховної роботи з молодшими школярами в ГПД |
Рекомендації |
Вихователі ГПД |
5. |
Проектна діяльність – основа розвитку творчих здібностей молодших школярів |
Звіт |
Сергієнко Т.Г. |
ІІ Вивчення роботи вчителів школи, узагальнення досвіду роботи та надання його на виставку, присвячену підсумкам атестації вчителів |
Калейдоскоп творчості |
Інформаційно-аналітичний центр НВП Гобрей Н.В. |
|
1. |
Громадський огляд роботи вчителів, які атестуються |
Дискусійний клуб |
Члени МО |
2. |
Діагностика динаміки розвитку професійної компетентності вчителів в умовах роботи над ІУ коригуючим етапом науково-методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» |
Моніторинг дослідження |
Творча група |
3. |
«Використання вербальних та невербальних методів розвитку креативності у молодших школярів» |
Тренінгове заняття |
Шолом Ю. В. |
|
|||
ІІІ Педагогічні ідеї щодо стимулювання творчої діяльності учнів |
Методичні посиденьки |
|
|
1. |
Участь учнів в шкільних та районних олімпіадах, конкурсах різних рівнів |
Творчі пошуки |
Члени МО |
2. |
Підготовка до Державної підсумкової атестації учнів 4 класів |
||
3. |
Взаємовідвідування уроків – пошук невикористаних резервів |
||
4. |
Підсумки тижня професійної майстерності та методичного фестивалю |
||
ІУ Підвищення рівня психолого-педагогічної культури та фахової майстерності педагогів |
|||
1. |
Результативність курсової перепідготовки |
Науково-дослідні роботи |
Відповідно до перспективного плану перепідготовки |
2. |
Самоосвіта вчителів |
Захист методичних прийомів, ідей, досвідів, експериментів |
Вчителі 2 класів |
3. |
Експрес-огляд «Радимо прочитати» |
Виставка літератури |
Бібліотекар Божко Н.П. |
V засідання ____ 05.14
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
І Розвиток творчого потенціалу особистості та педагогічного досвіду |
|||
1. |
Обдарованість як соціально-педагогічне явище |
Обговорення |
Смаровоз І.Ю. |
2. |
Як допомогти дитині з гіперактивним розладом. Проблеми гіперактивності та підвищеної агресивності |
Корекційна педагогіка |
Лисенко О.М. |
3. |
Творчий підхід до оцінювання першокласників |
Досвід |
Казмірчук Н.С. |
4. |
Організація дозвілля та години здоров’я в ГПД як ефективний засіб активного відпочинку після тривалої розумової праці |
Звіт |
Овчаренко Л. В. |
ІІ Моніторинг якості навчання та творчої компетенції учнів |
|||
1. |
Виконання нормативної бази |
Моніторингові дослідження |
Заступник директора з НВР Дяченко І.М. Гриньова А.П. |
2. |
Автоматизовані уміння учнів з математики та мови |
||
3. |
Техніка читання |
||
ІІІ Підсумок роботи над ІУ коригуючим етапом науково-методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» |
|||
1. |
Результативність роботи проблемної динамічної групи |
Наукові дослідження |
Ткачова А.М. |
2. |
Самоосвіта - шлях до професійного самовдосконалення |
Захист методичних прийомів, ідей, досвідів, експериментів |
Вчителі 1 класів та вихователі ГПД |
3. |
Аналіз роботи МО за 2013-2014 н.р. |
Звіт |
Гриньова А.П. |
4. |
Задачі і пріоритетні напрямки роботи МО у 2014-2015 н.р. |
Круглий стіл |
Члени МО |
ІV «Радимо прочитати» |
Експрес огляд |
Члени МО |