Календар
« Грудень 2023 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Тематика засідань
Тематика
засідань
шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
І засідання ____ 08.13
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
І Ознайомлення і опрацювання
інструктивно-методичних рекомендацій МОН України щодо початку нового 2013-2014
н.р.
|
1.
|
Законодавча база діяльності загальноосвітніх навчальних
закладів
|
Інклюзивна освіта
|
Директор
Яковлева Т.А.
|
2.
|
Особливості нового змісту Державного стандарту в
першому класі
|
Обговорення
|
Міхновська М.І.
|
3.
|
Особливості НВП у початкових класах загальноосвітніх
навчальних закладів у 2013-2014 н.р.
|
Актуальний
мікрофон
|
Заступник
директора з НВР Дяченко І.М.
|
4.
|
Дмитро Табачник «Розвиток початкової загальної освіти є
одним із найважливіших пріоритетів діяльності міністерства»
|
Концептуальні та методичні
засади
|
Орлова Л.І.
|
5.
|
Науково-методичне забезпечення творчого НВП в
початковій школі
|
Рекомендації
|
Терещенко Л.І.
|
6.
|
Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах
загальноосвітніх навчальних закладах
|
Практикум
|
Заступник
директора з НВР Дяченко І.М.
|
7.
|
Система контролю та оцінювання навчальних досягнень
учнів початкових класів
|
ІІ Навчальне середовище як
чинник розвитку особистості учня в системі нових Державних стандартів,
навчальних програм.
|
1.
|
Обговорення результатів Державної підсумкової атестації
учнів 4-х класів
|
Круглий стіл
|
Морозова Л.М.
|
2.
|
Реалізація програми «Обдарованість».
Участь в проекті «Розвиток інтелектуального руху на
Дніпропетровщині»
|
Звіт
|
Панасюк С.В.
|
3.
|
Особливості взаємодії початкової та основної школи
|
|
|
а)
|
Організація роботи з наступності «Адаптація учнів 1 та
5 класів»
|
Обговорення
|
Всі члени МО
|
б)
|
Емоційна сфера першокласників як чинник адаптації до
шкільного навчання
|
З досвіду роботи
вчителів
|
Вчителі перших
класів
|
ІІІ Методичний супровід
запровадження у шкільну освіту компетентнісного підходу
|
1.
|
Технологія проведення атестації педагогічних
працівників
|
Актуальний
мікрофон
|
Заступник
директора з МР Гобрей Н.В.
|
2.
|
Про роботу над ІУ коригуючим етапом науково-методичної
проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»
|
Повідомлення
|
Гриньова А.П.
|
3.
|
Вивчення особистісно-професійної готовності вчителя до
педагогічної діяльності
|
Діагностичні
методики
|
Творча група
|
4.
|
Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя
у процесі самоосвіти
|
Моніторингові
дослідження
|
Гриньова А.П.
|
5.
|
Розробка розділів фахової самоосвіти з урахуванням
фактичного рівня професійності вчителів
|
Круглий стіл
|
Члени МО
|
ІУ Розвиток ідей В.О. Сухомлинського в реалізації оздоровчої функції
освіти
|
1.
|
Методичні основи формування фізичних здібностей у
молодших школярів
|
Доповідь
|
Висоцька Н.В.
|
2.
|
Фізкультурно-оздоровча робота в ГПД
|
Захист досвіду
роботи
|
Поліщук О.В
|
3.
|
Тести з фізичної культури
|
Тести
|
Бабенко Ю.М.
|
V
|
Новинки
методичної та художньої літератури, періодичних видань
|
Експрес-огляд «Радимо прочитати»
|
Члени МО
Бібліотекар Божко Н.П.
|
ІІ засідання
____ 10.13
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
І Модель роботи над
науково-методичною проблемою «Створення оптимальних умов творчого розвитку
учнів як провідної ідеї креативної освіти»
|
1.
|
Державна цільова програма впровадження у НВП
загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікативних технологій
«Сто відсотків»
|
Обмін думками
|
Рибаковська Н.В.
|
2.
|
Вирішення питання: «Як допомогти кожній дитині
адаптуватися в соціальному середовищі, розвинути природні задатки зберегти
фізичне, моральне, психічне здоров’я»
|
Проблемна
динамічна група
|
Практичний
психолог Шолом Ю.В.,
Ткачова А.М.
Гриньова А.П.
Марченко В.В.
|
а)
|
Учням, що мають проблеми у навчанні та психологічному
розвитку
|
б)
|
Обдарованим учням
|
ІІ Методичний супровід
діяльності початкової школи в умовах переходу на новий зміст освіти
|
1.
|
Участь батьків першокласників у Всеукраїнських інтернет-зборах
з метою вдосконалення процесу навчання і виховання учнів перших класів
|
Інтернет-збори
|
Вчителі перших
класів
|
2.
|
Методика викладання навчальних предметів у 1-2 класах
за новим Державним стандартом, новими програмами та підручниками вчителів іноземної
мови та інформатики
|
Круглий стіл
|
Заступник
директора з НВР Дяченко І.М., вчителі 1-2 класів, вчителі іноземних мов,
Рибаковська Н.В.
|
3.
|
Організація діяльності ГПД в умовах переходу на новий
Державний стандарт початкової загальної освіти
|
Методичний ринг
|
Вихователі ГПД
|
ІІІ Аналіз та корекція
накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для
широкого запровадження
|
1.
|
Підготовка до методичного фестивалю
|
Методичні
рекомендації
|
Ініціативна група
|
а)
|
Методичні інноваційні розробки уроків та виховних
заходів.
|
б)
|
Педагогічні ігри: дидактичні, виховні, ділові, рольові
тощо
|
2.
|
Актуальні питання розвитку початкової школи та
підвищення якості початкової освіти під час курсової перепідготовки вчителів
на базі КПІ
|
Майстер-клас
|
Відповідно до
перспективного плану перепідготовки
|
3.
|
Самоосвіта вчителів
|
Захист методичних
прийомів, ідей, досвідів, експериментів
|
Вчителі 4 класів
|
ІУ Рубрика «Радимо прочитати»
|
Експрес-огляд
|
Члени МО
|
ІІІ засідання
____ 12.13
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
І Аналіз матеріалів попередніх
зрізів діагностики рівня розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних
досягнень
|
1.
|
Моніторинг якості навчання та творчої компетентності
школярів
|
Моніторингові
дослідження
|
Заступник директора
з НВР Дяченко І.М.
творча група
|
2.
|
Виконання нормативної бази
|
3.
|
Автоматизовані уміння учнів з математики та мови
|
4.
|
Техніка читання
|
ІІ Запровадження новітніх
педагогічних технологій, накопичення досвіду управління інноваційними
процесами в освітній діяльності
|
1.
|
Професійна підготовка вчителів з питань запровадження
інноваційних технологій креативної освіти, розвитку творчих здібностей учнів
|
Аналіз
педагогічного досвіду
|
Заступник
директора з НВР Дяченко І.М.
Заступник
директора з МР Гобрей Н.В.
творча група
|
2.
|
Матеріально-технічна та методична база навчальних
кабінетів
|
Аукціон
|
Члени МО
|
3.
|
Олімпіади методичних інноваційних розробок уроків та
виховних заходів. Педагогічні ігри: дидактичні, виховні, ділові, рольові тощо
|
Методичний фестиваль
|
Ініціативна група
|
ІІІ З досвіду роботи.
Науково-педагогічні надбання
|
1.
|
Педагогічне управління та інтерактивні форми проведення
самопідготовки в ГПД
|
Школа передового
досвіду
|
Кобилянська І.С.
|
2.
|
Система повторень як засіб підвищення якості
загальноосвітніх умінь і навичок.
|
Актуальний
мікрофон
|
Члени МО
|
3.
|
Підготовка до предметного тижня початкової школи.
Професійна майстерність вчителів
|
Обговорення
|
Ініціативна група
|
|
ІУ Самоосвіта – найефективніший шлях до
самовдосконалення
|
Захист методичних
прийомів, ідей, досвідів, експериментів
|
Вчителі 3 класів
|
У Новинки педагогічної, психологічної та
художньої літератури
|
Експрес-огляд
|
Члени МО
|
ІV засідання
____ 03.14
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
І Інноваційні навчально-виховні технології,
спрямовані на розвиток креативності
учасників
педагогічного процесу
|
Семінар-практикум
|
|
1.
|
Вивчення особистості молодшого школяра як передмова
успішної організації його навчальної діяльності
|
Науково-дослідна
робота
|
Панасюк С.В.
Жбанкова Н.В.
|
2.
|
Використання інформаційно-комунікативних технологій у
початкових класах
|
Реферат
|
Лісова А.О.
|
3.
|
Здоров’язберігаючі технології при викладанні предмету
«Сходинки до інформатики»
|
Досвід роботи
|
Рибаковська Н.В.
|
4.
|
Технологія планування виховної роботи з молодшими
школярами в ГПД
|
Рекомендації
|
Вихователі ГПД
|
5.
|
Проектна діяльність – основа розвитку творчих
здібностей молодших школярів
|
Звіт
|
Сергієнко Т.Г.
|
ІІ Вивчення
роботи вчителів школи, узагальнення досвіду роботи та надання його на
виставку, присвячену підсумкам атестації вчителів
|
Калейдоскоп
творчості
|
Інформаційно-аналітичний
центр НВП Гобрей Н.В.
|
1.
|
Громадський огляд роботи вчителів, які атестуються
|
Дискусійний клуб
|
Члени МО
|
2.
|
Діагностика динаміки розвитку професійної
компетентності вчителів в умовах роботи над ІУ коригуючим етапом
науково-методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної
особистості»
|
Моніторинг
дослідження
|
Творча група
|
3.
|
«Використання
вербальних та невербальних методів розвитку креативності у молодших
школярів»
|
Тренінгове
заняття
|
Шолом Ю. В.
|
|
ІІІ Педагогічні ідеї щодо стимулювання творчої
діяльності учнів
|
Методичні
посиденьки
|
|
1.
|
Участь учнів в шкільних та районних олімпіадах,
конкурсах різних рівнів
|
Творчі пошуки
|
Члени МО
|
2.
|
Підготовка до Державної підсумкової атестації учнів 4
класів
|
3.
|
Взаємовідвідування уроків – пошук невикористаних
резервів
|
4.
|
Підсумки тижня професійної майстерності та методичного
фестивалю
|
ІУ Підвищення рівня
психолого-педагогічної культури та фахової майстерності педагогів
|
1.
|
Результативність курсової перепідготовки
|
Науково-дослідні
роботи
|
Відповідно до
перспективного плану перепідготовки
|
2.
|
Самоосвіта вчителів
|
Захист методичних
прийомів, ідей, досвідів, експериментів
|
Вчителі 2 класів
|
3.
|
Експрес-огляд «Радимо прочитати»
|
Виставка
літератури
|
Бібліотекар Божко
Н.П.
|
V
засідання ____ 05.14
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
І Розвиток творчого потенціалу
особистості та педагогічного досвіду
|
1.
|
Обдарованість як соціально-педагогічне явище
|
Обговорення
|
Смаровоз І.Ю.
|
2.
|
Як допомогти дитині з гіперактивним розладом. Проблеми
гіперактивності та підвищеної
агресивності
|
Корекційна
педагогіка
|
Лисенко О.М.
|
3.
|
Творчий підхід до оцінювання першокласників
|
Досвід
|
Казмірчук Н.С.
|
4.
|
Організація дозвілля та години здоров’я в ГПД як ефективний
засіб активного відпочинку після тривалої розумової праці
|
Звіт
|
Овчаренко Л. В.
|
ІІ Моніторинг якості навчання та творчої компетенції учнів
|
1.
|
Виконання нормативної бази
|
Моніторингові
дослідження
|
Заступник
директора з НВР Дяченко І.М.
Гриньова А.П.
|
2.
|
Автоматизовані уміння учнів з математики та мови
|
3.
|
Техніка читання
|
ІІІ Підсумок роботи над ІУ
коригуючим етапом науково-методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку
інноваційної особистості»
|
1.
|
Результативність роботи проблемної динамічної групи
|
Наукові
дослідження
|
Ткачова А.М.
|
2.
|
Самоосвіта - шлях до професійного самовдосконалення
|
Захист методичних
прийомів, ідей, досвідів, експериментів
|
Вчителі 1 класів
та вихователі ГПД
|
3.
|
Аналіз роботи МО за 2013-2014 н.р.
|
Звіт
|
Гриньова А.П.
|
4.
|
Задачі і пріоритетні напрямки роботи МО у 2014-2015
н.р.
|
Круглий стіл
|
Члени МО
|
ІV «Радимо прочитати»
|
Експрес огляд
|
Члени МО
|
|