Організація самоосвіти
вчителів
Мета: Підвищення наукового, фахового та методичного рівня
вчителів засобами самоосвіти
Етапи
організації самоосвіти вчителів
1.
Проведення анкетування,
діагностування з метою визначення рівня готовності вчителя до самоосвіти та їх
освітніх потреб.
2.
Залучення вчителів до
самоосвітньої діяльності ( групові та індивідуальні
бесіди, консультації).
3.
Обрання теми для
самоосвіти ( вона має виходити із
потреб учителя та бути складовою методичної проблеми , над
якої працює школа, методичне об'єднання).
4.
Складання індивідуального
плану самоосвіти ( визначення мети, об'єкта
та предмета вивчення, обрання шляхів реалізації наміченого).
5.
Процес самоосвіти:
вивчення вчителем нової літератури з педагогіки, психології, методики
викладання навчальних дисциплін, матеріали передового педагогічного досвіду,
педагогічні та методичні журнали, збірники...
6.
Узагальнення досвіду; оформления результатів
та висновків у вигляді реферату, доповіді, педагогічного дослідження, розробки
уроку чи циклу уроків тощо.
7.
Звітність з питання
самоосвіти : виступ на методичному
об'єднанні, методичній раді; проведення відкритого уроку чи циклу уроків;
друкування в методичній чи педагогічній пресі і т.д.
8.
Результатом самоосвіти
може бути створення авторських освітніх програм.