Меню сайту
Бренд міста
Новини МОН
Календар
Погода
|
"Удосконалення корекційної роботи у класах інтенсивної педагогічної корекції..."Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №130 привітала на засіданні міського методичного об’єднання вчителів початкових класів інтенсивної педагогічної корекції, тема якого: Удосконалення корекційної роботи у класах інтенсивної педагогічної корекції шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій Мета засідання: - ознайомити вчителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в корекційній роботі; - активізувати прагнення педагогів до пошуку і впровадження інноваційних технологій; - сприяти розвитку професійних компетенцій учителів класів інтенсивної педагогічної корекції. Хід засідання: - Відкрила захід, окреслюючи план роботи, мету і завдання, методист КЗ «ІМЦ» Мещерякова Тетяна Василівна. ![]() - Заступник директора КЗШ №130 з навчально-виховної роботи Дяченко Ірина Миколаївна розповіла про вдосконалення колекційної роботи у класах ІПК шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій в нашій школі. ![]() - Інтерактивну гру – театралізацію «Безпечний Інтернет для дітей» /авторську розробку/ показали з учнями 2Є класу ІПК вчитель початкових класів Лисенко Олена Михайлівна та практичний психолог Шолом Юлія Володимирівна.
![]() - Рябова Наталя Анатоліївна, соціальний педагог, ознайомила з соціалізацією та адаптацією дітей у класах ІПК під час корекційних занять. ![]() - Авторські розробки та презентації для розвитку немовних психічних процесів з використанням інформаційних технологій представила вчитель-дефектолог Кушніренко Людмила Миколаївна ![]() -
Вчитель 3Д класу ІПК Марченко Валентина Володимирівна
показала засоби збагачення словникового запасу під час корекційної роботи з
використанням комп’ютерних технологій. ![]() - Цікаві
відеофрагменти майстер – класу, в межах міської акції «Педагоги – батьки –
діти: шляхи взаємодії», «Родинне гніздо» продемонструвала практичний психолог
КЗШ №130 Шолом Юлія Володимирівна. ![]() ![]() Рекомендації: 1. Сприяти розвитку учнів класів інтенсивної педагогічної корекції шляхом створення умов для реалізації їх внутрішнього потенціалу; допомагати в подоланні відхилень, що заважають розвитку на корекційно-розвиткових заняттях через впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. 2. Інтегрувати впровадження інноваційних технологій навчання з корекційно-спрямованими технологіями з метою сенсомоторного розвитку учнів. 3. Постійно підтримувати інтерес учнів до корекційних занять використовуючи інформаційно-комунікаційних технологій.
|