Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №130
привітала на засіданні міського методичного об’єднання
вчителів початкових класів інтенсивної педагогічної корекції,
тема якого:
Удосконалення корекційної роботи у
класах інтенсивної педагогічної корекції
шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій
Мета засідання:
- ознайомити вчителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в корекційній роботі;
- активізувати прагнення педагогів до пошуку і впровадження інноваційних технологій;
- сприяти розвитку професійних компетенцій учителів класів інтенсивної педагогічної корекції.
Хід засідання:
- Відкрила захід, окреслюючи план роботи, мету і завдання, методист КЗ «ІМЦ» Мещерякова Тетяна Василівна.

- Заступник директора КЗШ №130 з навчально-виховної роботи Дяченко Ірина Миколаївна розповіла про вдосконалення колекційної роботи у класах ІПК шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій в нашій школі.

- Інтерактивну гру – театралізацію «Безпечний Інтернет для дітей» /авторську розробку/ показали з учнями 2Є класу ІПК вчитель початкових класів Лисенко Олена Михайлівна та практичний психолог Шолом Юлія Володимирівна.
![]() |

- Рябова Наталя Анатоліївна, соціальний педагог, ознайомила з соціалізацією та адаптацією дітей у класах ІПК під час корекційних занять.

- Авторські розробки та презентації для розвитку немовних психічних процесів з використанням інформаційних технологій представила вчитель-дефектолог Кушніренко Людмила Миколаївна

-
Вчитель 3Д класу ІПК Марченко Валентина Володимирівна
показала засоби збагачення словникового запасу під час корекційної роботи з
використанням комп’ютерних технологій.

- Цікаві
відеофрагменти майстер – класу, в межах міської акції «Педагоги – батьки –
діти: шляхи взаємодії», «Родинне гніздо» продемонструвала практичний психолог
КЗШ №130 Шолом Юлія Володимирівна.


Рекомендації:
1. Сприяти розвитку учнів класів інтенсивної педагогічної корекції шляхом створення умов для реалізації їх внутрішнього потенціалу; допомагати в подоланні відхилень, що заважають розвитку на корекційно-розвиткових заняттях через впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.
2. Інтегрувати впровадження інноваційних технологій навчання з корекційно-спрямованими технологіями з метою сенсомоторного розвитку учнів.
3. Постійно підтримувати інтерес учнів до корекційних занять використовуючи інформаційно-комунікаційних технологій.