Ви увійшли як Гість | Група "Гости"

Методичне об'єднання вчителів початкових класів КЗШ №130

Меню сайту
Бренд міста
Новини МОН
Календар
«  Липень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Розвиток мовлення

Діалогічне мовлення має велике значення для розвитку спілкування і мислення учнів. Воно активізує, поширює їхній словниковий запас, привчає проводити аналітико-синтетичну роботу над словом і реченням, поліпшує фонематичний слух дітей, розвиває правописну зіркість, прищеплює інтерес і любов до мови та читання.


Спочатку заняття проводиться у класі – складаємо діалог.






Цікавий дидактичний матеріал на корекційних заняттях завжди викликає у школярів позитивні емоції.


Засвоюючи та закріплюючи навчальний матеріал під час вправ в ігровій кімнаті, учні виявляють самостійність та ініціативу.




Завдяки мовним вправам діти мають можливість застосовувати на практиці свої знання та вміння:

- складати діалог на зазначену тему; 
- вживати формули мовленнєвого етикету; 
- дотримуватися культури спілкування; 
- заохочувати співрозмовника висловлювати свою думку; 
- дотримуватися норм літературної вимови.
 
На корекційно-розвиткових заняттях з розвитку зв’язного мовлення використовуються різноманітні види робіт, наприклад:

- Тематичні ігри «Хто що їсть?», «Хто де живе?», «З якої казки?» спрямовані на розширення словникового запасу дітей.





- Для розвитку мовного аналізу і синтезу використовується вправа «Розсипане слово» 



- Співвідношення звукової схеми зі словами 


- «Салат із казок»


- Складання слова із розрізнених складів



- Робота з деформованим реченням


- Гра «Слова заблукали». Складання речення із допомогою запитань вчителя


Щоб розвинути та удосконалити мовлення школярів потрібна щоденна клопітлива робота над оволодінням мовними нормами.




Зв’язні усні та письмові розповіді учні вчаться будувати за сюжетними малюнками, ілюстраціями, кадрами фільмів


Працюємо над словами по темі. Добираємо слова-синоніми, складаємо речення, тексти-описи, розповіді