Корекційно-розвиткова робота з метою виконання Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими потребами
Спрямована на:
1. Розвиток здорового чи слухового сприймання, мовлення, корекцію пізнавальної діяльності, психофізичний, соціально-комунікативний розвиток дітей з особливими потребами, формування в них навичок просторового, соціально побутового орієнтування.
2. Розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей шляхом взаємодії з навколишнім природним середовищем з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності і творчості.
3. Формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготувати дітей з особливими потребами до навчання у загальноосвітній школі.
4. Створення умов для соціальної реабілітації та інтеграції дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та життєво важливих компетенцій.